Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název organizace
Městské informační a kulturní středisko Krnov
používaná zkratka: MIKS Krnov
2. Důvod a způsob založení
Organizace byla zřízena Městem Krnov 1. 2. 1991 na základě Zřizovací listiny
3. Organizační struktura
Schéma vnitřní organizační struktury naleznete ZDE
4. Kontaktní spojení
poštovní adresa: nám. Míru 1/14, 794 01 Krnov
tel.: 554 614 706
internetová prezentace: www.mikskrnov.cz
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
datová schránka: w3ij8t8
další údaje jsou v záložce kontakty v levém menu
otevírací hodiny pro veřejnost jsou minimálně v rozsahu 9.00–14.00 hod. (pondělí–pátek)
5. Případné platby lze poukázat
1845359319/0800 Česká spořitelna a.s., pobočka Krnov
IBAN CZ94 0800 0000 0018 4535 9319, BIC GIBACZPX
Při platbách věnujte prosím pozornost identifikačním údajům (variabilní symbol, zpráva pro příjemce...)
6. IČ organizace
00601179
7. DIČ organizace
CZ00601179
8. Dokumenty
8.1. Obchodní podmínky
Aktuální znění Obchodních podmínek a reklamační řád naleznete ZDE
8.2. Rozpočet
Střednědobý výhled 2025–2026 naleznete ve formátu PDF ZDE
Střednědobý výhled 2024–2025 naleznete ve formátu PDF ZDE
Rozpočet na rok 2024 naleznete ve formátu PDF ZDE
Rozpočet na rok 2023 naleznete ve formátu PDF ZDE
Starší rozpočty vám může poskytnout ekonomické oddělení organizace.
9. Žádosti o informace
Podání žádosti o informace podle zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, je možné uskutečnit prostřednictvím e-mailové adresy Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti a podání lze doručit osobně, nebo prostřednictvím kontaktů v bodě 4. Kontaktní spojení.
11. Opravné prostředky
12. Formuláře
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Nejsou zpracovány
14. Předpisy
Organizace se při své činnosti řídí těmito předpisy:
Zákon 563/1991 Sb., o účetnictví
nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 Obecné nařízení (GDPR)
Zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, v platném znění
Zákon č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů
15. Úhrady za poskytování informací
Tisk/kopírovaní:
A4 černobílá 3 Kč, barevná 9 Kč; A3 černobílá 9 Kč, barevná 14 Kč
CD/DVD nosič (pokud jej žadatel vyžaduje) 50 Kč
k cenám bude připočtena DPH dle platných předpisů
poštovné: dle skutečnosti a ceníku České pošty
16. Licenční smlouvy
Není relevantní
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Hodnocení činnosti za rok 2023 ve formátu PDF ke stažení ZDE
Hodnocení činnosti za rok 2022 ve formátu PDF ke stažení ZDE
Hodnocení činnosti za rok 2021 ve formátu PDF ke stažení ZDE
Hodnocení činnosti za rok 2020 ve formátu PDF ke stažení ZDE
Hodnocení činnosti za rok 2019 ve formátu PDF ke stažení ZDE
Hodnocení činnosti za rok 2018 ve formátu PDF ke stažení ZDE
Hodnocení činnosti za rok 2017 ve formátu PDF ke stažení ZDE
Hodnocení činnosti za rok 2016 ve formátu PDF ke stažení ZDE
Hodnocení činnosti za rok 2015 ve formátu PDF ke stažení ZDE
18. Zpracování osobních údajů
Informace k souhlasu se zpracováním osobních údajů si ve formátu PDF můžete stáhnout ZDE.